Support

Onze meest gestelde vragen vind je hier

Alles op een rij

Vragen over onze producten? Of over je bestelling?
Klik op een onderdeel hieronder om het antwoord op jouw vraag te vinden.

Staat jouw vraag er niet tussen, of ben je niet tevreden over het antwoord? Neem dan contact met ons op en we helpen je graag verder.

Algemeen

Alle pakketten die wij verzenden worden bezorgd door DHL.
Afhankelijk van de afmeting en het gewicht van je bestelling, kan deze uit meerdere pakketten bestaan. Indien dit het geval is ontvangt je hier altijd bericht over.
Wij bieden verschillende bezorgopties aan:

Bezorgoptie Bezorgmoment Kosten
Standaard De volgende dag tussen 9.00 en 18.00 uur* GRATIS, vanaf 29,- (daaronder 4,95)
Avondbezorging De volgende dag tussen 18.00 en 21.00 uur* 2,- extra bovenop Standaard.
Afhalen** Niet van toepassing GRATIS

*Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij je af te leveren. Echter kan het soms zijn dat producten (toch) niet voorradig zijn en dan kan de levering van je bestelling iets langer duren. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij je hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.
Bij de avondbezorging geld dat alleen de eerste afleverpoging gegarandeerd in de avond plaatsvind. Volgende afleverpogingen kunnen mogelijk overdag gedaan worden.
** Je ontvangt van ons een aparte mail met wanneer het pakket voor u klaar staat.

Levering verloopt via DHL. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden en bij avondbezorging tussen 18.00 en 21.00 uur.
Bestellingen bij DHL afgiftepunten worden ook de eerstvolgende werkdag tussen 9.00 en 18.00 uur afgeleverd. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.

Wij bieden verschillende betaalmogelijkheden om het bestellen zo gemakkelijk mogelijk te maken.
Je kan bij ons betalen met: iDeal, Bancontact/MisterCash en bankoverschrijving.

Je wilt één of meerdere producten retourneren? Jammer!
Als er onduidelijkheden zijn over het/de product(en) dan horen wij dit uiteraard graag. Misschien kunnen we je nog helpen.

Mocht je toch echt (een deel van) je bestelling terug willen sturen, dan kan dit binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling, mits de verzegeling van de verpakking niet verbroken is. Bij verbreking van de verzegeling is de bestelling definitief en kan deze niet meer geretourneerd worden. Alle diepgevroren producten kunnen niet geretourneerd worden. Zie hiervoor onze algemene voorwaarden.

Stuur ons een email met daarin je NAW gegevens, ordernummer, het/de product(en) die retour gaan. Omdat wij een 100% tevredenheid garantie willen garanderen zijn wij altijd benieuwd naar de reden van retour. Is je bestelling beschadigd aangekomen? Stuur dan s.v.p. een foto mee.

Wij zullen je retour binnen 1 werkdag in behandeling nemen en je retour instructies toesturen. Vervolgens heb je 14 dagen om het product retour te sturen. Vervolgens zullen we na ontvangst van je retourzending het verschuldigde orderbedrag inclusief verzendkosten en exclusief de retourkosten binnen 14 dagen na aanmelding van je retour aan je terugbetalen, mits de retourzending reeds in goede orde is ontvangen op ons magazijn. De kosten voor de retourzending van jou thuis naar ons magazijn bedragen € 4,95 per pakket in Nederland en € 6,95 per pakket in België.

Indien je gebruik maakt van het herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd moeten worden.

Retour aangevraagd, maar was dit een foutje?

Heb je een retour aanvraag gedaan maar toch besloten het/de product(en) te houden? Dat is goed nieuw! Stuur ons dan even een e-mail t.a.v. je ordernummer. Dan zullen we de retour aanvraag annuleren.

Wij vinden het erg vervelend om te horen dat je een klacht hebt. Indien er iets niet naar wens is verlopen, of je hebt een klacht over een product dan horen we dat uiteraard graag.
Samen zullen we dan proberen om naar een passende oplossing te zoeken. We raden je daarom ook aan om je klacht eerst bij ons kenbaar te maken door deze te mailen naar info@dogsperfect.nl of door het contact formulier in te vullen.

Indien dit echt niet tot een oplossing leidt, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Dit geldt alleen voor klachten over de verkoop en levering van uw product. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Benieuwd naar de kleine letters? Die vind je door op onderstaande links te klikken.

 

Heb je een andere vraag voor ons? Stuur ons een bericht!

Producten

Je kan bij ons op twee manieren een voedingsadvies verkrijgen.

  1. Gebruik onze voedingscalculator en bereken eenvoudig het advies voor jouw hond!
  2. Bekijk het voedingstabel van een specifiek product op de desbetreffende productpagina onder het tabblad Voedingsadvies.

De houdbaarheidsdatum van onze producten:

  • Houdbaar vers vlees: 12 maanden.
  • Diepgevroren vers vlees: 18 maanden.
  • Geperste brokken: 12 maanden.
  • Gedroogde snacks: 12 maanden.