Support

Onze meest gestelde vragen vind je hier

Alles op een rij

Vragen over onze producten? Of over je bestelling?
Klik op een onderdeel hieronder om het antwoord op jouw vraag te vinden.

Staat jouw vraag er niet tussen, of ben je niet tevreden over het antwoord? Neem dan contact met ons op en we helpen je graag verder.

Algemeen

Alle pakketten die wij verzenden worden bezorgd door DHL.
Afhankelijk van de afmeting en het gewicht van je bestelling, kan deze uit meerdere pakketten bestaan. Indien dit het geval is ontvangt je hier altijd bericht over.
Wij bieden verschillende bezorgopties aan:

Bezorgoptie Bezorgmoment Kosten
Standaard Op werkdagen besteld is binnen 2 werkdagen verzonden. Levering door DHL is tussen 9.00 en 18.00 uur.* GRATIS, vanaf 39,- (daaronder 5,95)
Avondbezorging Op werkdagen besteld is binnen 2 werkdagen verzonden. Levering door DHL is tussen 18.00 en 21.00 uur.* 2,- extra bovenop Standaard.
Afhalen** Niet van toepassing GRATIS

*Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij je af te leveren. Echter kan het soms zijn dat producten (toch) niet voorradig zijn en dan kan de levering van je bestelling iets langer duren. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij je hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.
Bij de avondbezorging geld dat alleen de eerste afleverpoging gegarandeerd in de avond plaatsvind. Volgende afleverpogingen kunnen mogelijk overdag gedaan worden.
** Je ontvangt van ons een aparte mail met wanneer het pakket voor u klaar staat.

Levering verloopt via DHL. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden en bij avondbezorging tussen 18.00 en 21.00 uur.
Bestellingen bij DHL afgiftepunten worden ook de eerstvolgende werkdag tussen 9.00 en 18.00 uur afgeleverd. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.

Wij bieden verschillende betaalmogelijkheden om het bestellen zo gemakkelijk mogelijk te maken.
Je kan bij ons betalen met: iDeal, Bancontact/MisterCash en bankoverschrijving.

Je wilt één of meerdere producten retourneren? Jammer!
Als er onduidelijkheden zijn over het/de product(en) dan horen wij dit uiteraard graag. Misschien kunnen we je nog helpen.

Mocht je toch echt (een deel van) je bestelling terug willen sturen, dan kan dit binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling, mits de verzegeling van de verpakking niet verbroken is. Bij verbreking van de verzegeling is de bestelling definitief en kan deze niet meer geretourneerd worden. Alle diepgevroren producten kunnen niet geretourneerd worden. Zie hiervoor onze algemene voorwaarden.

Stuur ons een email met daarin je NAW gegevens, ordernummer, het/de product(en) die retour gaan. Omdat wij een 100% tevredenheid garantie willen garanderen zijn wij altijd benieuwd naar de reden van retour. Is je bestelling beschadigd aangekomen? Stuur dan s.v.p. een foto mee.

Wij zullen je retour binnen 1 werkdag in behandeling nemen en je retour instructies toesturen. Vervolgens heb je 14 dagen om het product retour te sturen. Vervolgens zullen we na ontvangst van je retourzending het verschuldigde orderbedrag inclusief verzendkosten en exclusief de retourkosten binnen 14 dagen na aanmelding van je retour aan je terugbetalen, mits de retourzending reeds in goede orde is ontvangen op ons magazijn. De kosten voor de retourzending van jou thuis naar ons magazijn bedragen € 5,95 per pakket in Nederland en € 6,95 per pakket in België.

Indien je gebruik maakt van het herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd moeten worden.

Retour aangevraagd, maar was dit een foutje?

Heb je een retour aanvraag gedaan maar toch besloten het/de product(en) te houden? Dat is goed nieuw! Stuur ons dan even een e-mail t.a.v. je ordernummer. Dan zullen we de retour aanvraag annuleren.

Wij vinden het erg vervelend om te horen dat je een klacht hebt. Indien er iets niet naar wens is verlopen, of je hebt een klacht over een product dan horen we dat uiteraard graag.
Samen zullen we dan proberen om naar een passende oplossing te zoeken. We raden je daarom ook aan om je klacht eerst bij ons kenbaar te maken door deze te mailen naar info@dogsperfect.nl of door het contact formulier in te vullen.

Indien dit echt niet tot een oplossing leidt, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Dit geldt alleen voor klachten over de verkoop en levering van uw product. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Benieuwd naar de kleine letters? Die vind je door op onderstaande links te klikken.

 

Heb je een cadeau/kortingsbon gekregen? Wat leuk!
Er zitten wel een paar voorwaarden aan om het gebruik ervan voor zowel jullie als voor ons leuk te houden.

  1. Deze voorwaarden zijn van toepassing op alle door Dogs Perfect uitgegeven cadeau- en kortingsbonnen (zowel elektronische als gedrukte cadeaubonnen, papieren cadeaubonnen en cadeaukaarten) (hierna gezamenlijk: “Cadeaubonnen”) die worden verkocht of gratis uitgedeeld door Dogs Perfect en door Dogs Perfect aangewezen derde partijen (hierna gezamenlijk: “Verkooppunten” of “Verkooppunt”).
  2. Iedere Cadeaubon is voorzien van een unieke code. Dit kan een nummercode en/of pincode en/of tekstcode en/of barcode en/of QR-code zijn. Iedere Cadeaubon wordt slechts één maal verstrekt. Je dient de Cadeaubon (inclusief de code) zorgvuldig te bewaren. In geval van diefstal (waaronder tevens begrepen het gebruik door onbevoegde derden van de code) of verlies (waaronder tevens begrepen het (per ongeluk) wissen van e-mails) vindt geen vergoeding plaats. Alleen originele Cadeaubonnen en codes kunnen worden gebruikt en dienen op verzoek aan Dogs Perfect te worden verstrekt. Dogs Perfect behoudt zich het recht voor om een Cadeaubon uitsluitend te accepteren na ontvangst van de originele Cadeaubon (in geval van elektronische cadeaubon de e-mail die door Dogs Perfect of door een Verkooppunt aan jou is verzonden en waarin de code is opgenomen) en om in geval van oneigenlijk gebruik alsnog betaling in geld te verlangen. Indien een Cadeaubon bij een Verkooppunt is gekocht, dien je de kassabon of factuur (en in geval van toepassing het opwaardeerbewijs) zorgvuldig te bewaren en op verzoek aan Dogs Perfect te overleggen.
  3. De aard, waarde, duur, vervaldatum en/of eventueel toepasselijke overige specifieke gebruiksvoorwaarden vind je op de Cadeaubonnen/of in de uiting (e-mail) waarin de code is opgenomen. Iedere Cadeaubon is gedurende een bepaalde periode geldig. Na de vervaldatum kan de Cadeaubon niet meer worden gebruikt.
  4. Cadeaubonnen uitgegeven door Dogs Perfect en/of door Verkooppunten zijn uitsluitend inwisselbaar terzake van aankopen van Dogs Perfect producten bij Verkooppunten.
  5. Cadeaubonnen kunnen niet voor openstaande bestellingen gebruikt worden.
  6. Cadeaubonnen of restwaarde ervan zijn niet inwisselbaar voor geld.
  7. Op Cadeaubonnen is het herroepingsrecht niet van toepassing. Cadeaubonnen kunnen niet geretourneerd worden.
  8. De restwaarde van de Cadeaubon kan niet worden gebruikt voor volgende bestellingen. De volledige waarde van de Cadeaubon dient bij aanschaf van producten gebruikt te worden. De restwaarde is niet overdraagbaar en vervalt indien niet de volledige waarde van de Cadeaubon is besteed.
  9. Indien het totaalbedrag van de bestelling hoger is dan de waarde van de gebruikte Cadeaubon(nen), dient het verschil betaald te worden aan de Verkooppunt.
  10. In geval je gebruik maakt van het herroepingsrecht voor het/de gekochte product(en) gekocht met Cadeaubon, geldt het reguliere herroepingsrecht van het Verkooppunt waar het/de gekochte product(en) geretourneerd worden. Cadeaubonnen worden niet heruitgegeven of geretourneerd aan de klant.
  11. Het is niet toegestaan Cadeaubonnen of de werking daarvan te wijzigen, te vervalsen, te ondermijnen of anderszins aan te tasten (waaronder begrepen hacking).
  12. Iedere (poging tot) fraude of andere niet toegestane handeling wordt geregistreerd en leidt ertoe dat het gebruik van Cadeaubonnen wordt ontzegd.
  13. Het is niet toegestaan Cadeaubonnen op welke wijze ook te gebruiken voor commerciële doeleinden en/of andere doeleinden dan waarvoor deze zijn uitgegeven.
  14. Deze cadeaubonvoorwaarden kunnen van tijd tot tijd worden gewijzigd. Wij raden je aan om de cadeaubonvoorwaarden telkens voor het gebruik van een Cadeaubon te raadplegen. Blijf na ingaan van de wijzigingen Cadeaubonnen gebruiken, dan aanvaard je daarmee de gewijzigde cadeaubonvoorwaarden.
  15. Per aankoop kun je maximaal 1 Cadeaubon inwisselen.
  16. Heb je vragen over of opmerkingen over het gebruik van de Cadeaubonnen of problemen bij het inwisselen laat ons dit dan zo spoedig mogelijk weten door contact op te nemen met onze klantenservice. Dogs Perfect zal je e-mail dan zo spoedig mogelijk behandelen.

Heb je een andere vraag voor ons? Stuur ons een bericht!

Producten

Je kan bij ons op twee manieren een voedingsadvies verkrijgen.

  1. Gebruik onze voedingscalculator en bereken eenvoudig het advies voor jouw hond!
  2. Bekijk het voedingstabel van een specifiek product op de desbetreffende productpagina onder het tabblad Voedingsadvies.

De houdbaarheidsdatum van onze producten:

  • Houdbaar vers vlees: 12 maanden.
  • Diepgevroren vers vlees: 18 maanden.
  • Geperste brokken: 12 maanden.
  • Gedroogde snacks: 12 maanden.